Jom Bisnes AisKrim

  Tengah Cari 'Side-Income' Yang Boleh Menjana Sekitar RM5k Sebulan Secara 

Part-Time Pada Hujung Minggu Tanpa Perlu Berhenti Kerja?

 

Tahukah Anda? Anda boleh menjana pendapatan sampingan sehingga empat atau lima angka sebulan dengan hanya berniaga aiskrim?

 

Baca sampai habis untuk ketahui bagaimana caranya..

 

Apakah Yang Bakal Dibongkarkan Dalam 

Ebook Panduan Ini? Mari Kita Lihat...

Berikut adalah pengisian-pengisian yang terkandung dalam ebook ini serta manfaat yang bakal anda perolehi setelah anda habis membaca keseluruhannya ...

Bahagian Pendahuluan.

Pada bahagian ini, saya akan cerita tentang potensi bisnes aiskrim ini dengan lebih jelas. Agar anda nampak yang model bisnes aiskrim ini memang boleh pergi jauh.

Bahagian ini juga penting, agar anda nampak hala tuju bisnes anda. Ia lebih kepada mindset mencari peluang.

Bab 1: Jom Bisnes Aiskrim

Dalam bab ini, saya akan ceritakan lebih terperinci tentang peluang bisnes aiskrim ni tanpa perlu tiru apa yang mat bangla, pakistan & Myanmar buat. Macam mana tu?

Dalam bab ini juga diterangkan 5 keajaiban bisnes aiskrim. Di mana kelebihan ini, jarang sekali ada pada produk lain. Anda akan garu kepala lepas tahu keajaiban ini. :)

Saya akan terangkan daripada segi margin keuntungan, modal permulaan & betul ke tak perlukan kemahiran yang tinggi? Hanya yang dah tahu akan tersenyum lebar. :)


Bab 2: Mengenali Jenis Aiskrim?

Aiskrim ni sebenarnya ada banyak jenis dan kategori. Jadi, dalam bab ini saya ceritakan dengan mendalam tentang 2 jenis aiskrim yang sering bertembung di dalam menarik perhatian pembeli. Saya ceritakan tentang kelebihan dan kekurangan kedua-dua jenis aiskrim tersebut!

Dari situ, anda boleh tahu dan boleh pilih, aiskrim jenis apa yang anda ingin buat dan jual!


Bab 3: Bagaimana Menjana RM5k Sebulan Dengan Bisnes Aiskrim Secara Part-time?

Sejujurnya inilah konten paling mahal dalam ebook ni. Dengan tahu rahsia bab ini, anda  tak perlu tebal muka bunyikan loceng sambil tunggang motor keliling taman.

Malu beb, kalau jiran nampak. Terserempak dengan anak sedara. Saya akan beritahu lubuk-nya yang sebenar dalam bab ini.

Dengan tahu lubuk ini, anda boleh ‘jual’ sebanyak 1000 kon aiskrim dalam masa 2-3 jam sahaja. Best betul kalau ada ilmu ni kan. Kerja sikit, tapi lumayan.


Bab 4: Persiapan & Peralatan Memulakan Bisnes Aiskrim!

Apa peralatan yang diperlukan? Mesin apa yang nak guna untuk buat aiskrim? Kat mana nak simpan aiskrim yang dah siap dibuat? Tong jenis macam mana yang nak digunakan untuk letak aiskrim supaya tidak mudah cair sewaktu menjual nanti?

Semua perihal berkaitan peralatan dan kelengkapan untuk membuat dan menjual aiskrim, saya senaraikan satu demi satu di dalam bab ini! Saya sertakan sekali gambar setiap peralatan. Insyaallah, mudah faham.


Bab 5: Resepi & Cara Membuat Aiskrim

Apa resepinya? Apa bahan-bahan yang diperlukan? Bagaimana nak buat aiskrim di rumah anda sendiri? Bagaimana cara pemprosesannya?

Anda kena belajar ilmu ni, barulah jimat. Barulah boleh dapat margin keuntungan yang tinggi. Kalau anda ambil dekat suplier, sebenarnya suplier yang untung banyak.
Jangan risau, dalam bab ini saya terangkan terperinci apa bahan-bahan yang diperlukan untuk membuat aiskrim, saya turut sertakan gambar. Agar anda boleh beli sendiri di kedai runcit. Siap jenama brand saya beritahu.

Paling best dalam bab ni. Anda boleh buat aiskrim perisa anda sendiri. Yahooo…!


Bab 6 :  Siap! Sedia Untuk Berniaga!

Ah ha! Aiskrim dah siap buat! Peralatan semua pun dah ada! Jadi.. tunggu apa lagi? Jom kita buka stall untuk menjual aiskrim!

Dalam bab ini! Saya kongsikan 6 langkah persiapan yang perlu dilakukan apabila tiba hari untuk anda membuka stall dan mula berniaga! Hanya perlu follow sahaja step yang ditunjukkan, insyallah rasa nervous itu akan hilang! :)


Fuh, demikianlah isi-isi kandungan yang bakal anda perolehi melalui ebook ini. Memang hebat kan?

Share: