Panduan Shopify

 


Nak Tahu?  Macam Mana Saya Jual Barang Kepada "Mat Saleh"... Dan Jana Ratusan & Ribuan USD Setiap Hari? USD tau... Bukan RM!

TANPA Perlu Saya SIMPAN STOK, TANPA Perlu Layan WASSAP, Dan.... TANPA Perlu Susah Payah BUNGKUS & HANTAR Barang!

Kursus Video Online Tutorial!
RAHSIA SHOPIFY!

Video ini pula saya dah susun secara Step-By-Step... Dari mula cari produk, cari supplier, setup website, buat iklan hinggalah kepada urus order dan layan customer! Memang complete!
Untuk memudahkan proses pembelajaran! Saya dah pecahkan video ini kepada 5 Modul!
 
MODUL #1 : PENGENALAN SISTEM DROPSHIP SAYA

Dalam modul pertama ini, saya akan tunjukkan kepada anda secara "BIG PICTURE" , bagaimana bisnes dropshipping yang saya jalankan!  Saya juga akan menyentuh serba sedikit persediaan dari segi mind setting apabila anda ingin memulakan bisnes dropshipping USD ini.

MODUL #2 : KAJIAN PRODUK

Dalam modul yang kedua pula! Saya akan tunjukkan anda bagaimana untuk mencari "Winning Product", iaitu produk-produk yang mempunyai permintaan yang sangat tinggi serta produk yang mempunyai margin keuntungan yang tinggi agar ia berbaloi untuk dijual!

Saya juga akan tunjukkan kepada anda, bagaimana untuk menjual produk-produk ini dengan harga yang paling optimum!
 
MODUL #3 : BINA KEDAI SHOPIFY
OK! Dalam Modul ketiga pula...   saya akan tunjukkan kepada anda, bagaimana untuk setup kedai ecommerce anda menggunakan website Shopify!

Modul ini agak sedikit teknikal! Tetapi.. anda tidak perlu risau!
Saya sudah rekodkan dan tunjukkan dengan detail, dari cara mula mendaftar dan buka akaun di shopify, hinggalah kepada cara nak edit logo, setup kedai, masukkan produk, setup domain, cara nak integrate kedai shopify anda dengan sistem dropship, setup payment dan segala-galanya lah! Complete!

Pendek kata.. kita akan setup kedai Shopify kita hingga ia boleh buat customer ‘demam’ nak beli produk kita. Kita discuss tentang store layout, customer psychology, penentuan harga, cara penulisan ciri produk dan lain-lain!

Sangat lengkap! Sebab itu, untuk modul ini sahaja, ada 19 video kesemuanya!

MODUL #4 : STRATEGI PENGIKLANAN FB

Selepas dah siap setup website! Langkah seterusnya pula, adalah menarik trafik dan membawa trafik tersebut ke website kita!

Untuk trafik ini, saya ajarkan kepada anda cara yang paling pantas mendapatkan trafik! Iaitu dengan menggunakan Facebook Ads!

Facebook Ads Mahal? Tak Berkesan? Takut Rugi?
Jangan risau!

Kalau anda buat facebook ads tanpa ilmu & strategi yang betul.. memanglah ia akan jadi mahal dan merugikan!
Sebab itu, dalam modul ini, saya akan tunjukkan anda bagaimana untuk setup facebook ads dengan betul dan menguntungkan!

Tak Percaya?

Baik! Mari saya tunjukkan bukti!
Ini adalah perbandingan antara "Kos Iklan Facebook Ads"  dengan  "Sales" yang berjaya saya hasilkan pada setiap bulan! Result panas lagi ni tau! Tahun ini punya.. bukan tahun lepas-lepas!
   Rata-ratanya, kos yang saya keluarkan untuk iklan, akan menghasilkan jualan 2X hingga 4X ganda daripadanya!
Jadi, anda tidak perlu risau! Tak kisah berapa banyak kos iklan yang dikeluarkan, asalkan ia masih memberikan pulangan dan keuntungan! Maka.. ianya OK dan masih berkesan!
Apa yang penting.. anda perlu tahu ilmu & strateginya!


MODUL #5 : URUS OPERASI KEDAI
Kedai dah siap! Trafik dah ada! Order pun dah dapat!... Jadi macam mana pula nak uruskan order tersebut?
Hah!.. Perkara ini saya tunjukkan dalam modul yang kelima!

Bagaimana untuk uruskan order? Macam mana nak forward order kepada pihak pembekal supaya pihak pembekal boleh hantar terus produk tersebut kepada pembeli?

Bagaimana pula untuk dapatkan feedback dan testimonial yang baik daripada pembeli?

Hah! Semua ini saya tunjukkan dalam modul kelima ini!

 
Share: